Tiedote: Suomen pisin Syyswappu 24.8.-6.9.!

Raskain sydämin ja valtioneuvoston ohjeistusta noudattaen LTKY joutui perumaan Suomen pisimmän Wapun tältä keväältä. Kuitenkin Wappu ei ole päivämäärä, Wappu on mielentila ja Wappu tulee tänäkin vuonna! LTKY järjestää Suomen pisimmän Syyswapun yhdessä LUT-yliopiston fuksiviikkojen kanssa alkaen maanantaina 24.8. ja huipentuen viikonloppuna 5.-6.9., jolloin Kurkipatsaat saavat lakkinsa, lukuvuoden 2019-2020 fuksit kasteensa ja linnoitus piknikkiä viettävät opiskelijansa. Syyswappu, kuin Wappu, mutta syksyllä!

LTKY:n hallituksen kulttuurivastaava Kuisma Närhi on yhteydessä LTKY:n yhdistysluettelon yhdistyksiin Wapulta siirtyneiden tapahtumien, sekä fuksiviikon tapahtumien sulavasta yhteen sovittamisesta. LTKY pyytää kaikilta järjestöiltä joustavuutta tässä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Lahdessa ja Turussa tullaan järjestämään syksyllä korvaavat lakitus- ja Wapputapahtumat. Näistä tiedotetaan myöhemmin.

Lisätietoja:

Kuisma Närhi